Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-09, 21:44   #2
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Har noen tips på enkle middagsoppskrifter som ikke kreves spesielle ingredienser?

Det er bare fantasien din som setter grenser her, og det er egentlig ikke så vanskelig som det ser ut som i begynnelsen
Areolas godis (husker ikke hva den egentlig heter, noe med kjøttdeig om jeg ikke husker feil) er veldig god, og passer perfekt til å ta med på skola dagen etter. Fløtestekte nakkekoteletter - veldig enkelt. Tomatsuppe (alt du trenger er bokstomat, purre, hønsebuljong, krydder, litt limeskvis, kanskje litt søtning + stavmikser), blomkålsuppe (blomkål, fløte, grønnsaksbuljong, krydder), blomkålmos og blomkålris, fiskesuppe/gryte, himmelsk gryterett er de jeg kommer på i farten.
Om du vil ha det veldig veldig lettvint en dag kan du rett og slett bare steke løk, paprika og champignon og ha sammen med kjøtt En skvett fløte i panna og du har plutselig saus. Kristin_B's pizza er dessuten enkel og grei, og funker ypperlig som skolemat!

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat