Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-09, 22:33   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 46
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!

Nå har vekta gått opp og ned og opp og ned i flere uker. Og jeg er sååå lei!!!

Jeg kan ikke klandre andre enn meg selv, med det ekstreme inntaket av erstatninger jeg har! Sukkerfrie produkter, brød- og kakeerstatninger, low-carb tortillas etc....etc....
I tillegg til mitt ekstremt høye pepsi-max inntak og mitt ekstremt LAVE vanninntak....

Jeg har jo gått ned både mye og raskt tidligere på Atkins og Ketolyse, men da fantes ikke alle disse fristende erstatningene på markedet....

Jeg vet jeg ikke klarer slutte med pepsi-max'n, men bortsett fra det er det 100% ketolyse fra i morgen. Og jeg SKAL drikke mye vann. Jeg sliter med å få i meg vann, men det er lettere hvis jeg har sånne Imsdal-flasker med "tut" så jeg må kjøpe noen sånne i morgen

Jeg tror også jeg skal ha en periode på 2 uker uten meieriprodukter, i tilfelle det er en stopper for meg det også. Jeg skal bare bruke meierismør ellers ikke andre meieriprodukter.

Jeg gruer meg, for det har blitt MYE sukkerfritt i det siste og mange MAma-Lupes tortillas....

Ønsker meg selv lykke til.....

__________________


Sist redigert av elian : 11-01-09 kl 22:43.
elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat