Sv: Lavkarbopikene (erfaringer?)
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Jeg er så glad det endelig finnes en NORSK nettbutikk som selger lavkarbo-varer, at jeg kjenner jeg blir litt halvirritert når det snakkes nedsettende om dem. Jeg mener selvsagt ikke at man skal konsekvent holde kjeft om dårlige erfaringer eller ikke få si sin mening, men jeg synes nesten det er blitt en trend her inne om å disse den nettbutikken. Hele tiden er det en masse sutring. Dyr frakt, dyrt ditt og datt, spis heller ekte mat og i det hele tatt. Markedet for lavkarbo-erstatninger ER der, og da synes i hvertfall jeg det er helt fantastisk supert at det finnes et tilbud i Norge.
Veldig enig i dette! Jeg skulle bare ønske at butikkene også skjønte dette. All ære til lavkarbopikene altså, men det hadde vært flott om man kunne handlet lavkarboprodukter i butikken også. Hvertfall i de større byene burde det være mulig at litt "velassorterte" butikker tok inn denne typen varer. Jeg bare lurer på om det er fordi de ikke vet at det finnes et marked der ute, eller om det er sånn at markedet faktisk ikke er stort nok