Sv: Noen som kan sette opp et program?
Hvor får du fettet ifra? Kan omtrent ikke få i deg for mye fett.
Vær varsom med løken -at du ikke får for mye karber der.
Du MÅ spise salat og grønnsaker, både for vektnedgang, mineraler og vitaminer og for å holde kontroll på kolesterol.
Gjør som meg, ha så mye stasj i salaten + masse olje og majones eller lignende at du omtrent ikke merker salaten.
Her er mitt kosthold - kanskje du kan få noen idéer fra det:
Jeg veide 110kg når jeg startet.
Frokost: 3egg med masse revet ost på stekt under lokk i masse smør. 150g (6 strimler) First Price bacon stekt i smør. 2-3ss majones som dip.
Lunsj: Masse salat med 100g "reker i majones" fra Denja eller noe sånt, en stooor neve revet ost, masse fetaost (og oljen fra den), en neve smårettskinke, noe soltørket tomat, noe oliven, litt rødløk. Evt med 2-3 kokte egg i...Alt etter hvor omfattende jeg orket å gjøre det.
Etterhvert gått mer over til 3 tynne skiver lollipopbrød (ca 80-100g =3g karbo) med masse masse pålegg, ekte majones +++
Middag: Alt mulig kjøtt/fisk, soppsaus el.l. med fløte og masse smør, blomkålmos med revet ost og masse smør. Evt brokkoli i folie i ovnen med masse godt krydder og masse smør som tilbehør. Steker jeg middagen i ovnen slenger jeg inn en tomat samtidig - 40min i ovnen gjør denne nydelig.
Kvelds: Kanskje et par skiver lollipopbrød, eller litt fet ost, litt eggerøre eller noe sånt. Eller så dropper jeg kvelds om middagen er sent på dagen og/eller jeg ikke er sulten.