Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 19:06   #6
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
QueenConnie er ny på veien

Sv: Noen som kan sette opp et program?

Opprinnelig lagt inn av karboking, her.

Var kanskje litt lat her, har sjekka journalene til folk her nu. Noen som kan komme med innspill paa dette "programmet" ?

07.00 Frokost: Omelett av 3 egg, bruker kun 1 plomme. Litt skinke og l0k i omeletten, og 3 bacon strimler vedsiden av.

10.00 Skolemat: Har ikke funnet noe her, vanskelig aa faa noe skikkelig paa skolen. I kantina er det kun br0dmat og pasta, saa pleier som regel kun aa drikke mye vann og litt mandler med paa skolen, saa spiser jeg naar jeg kjenner sult.

Lunch: 1 kyllingfilett, er ikke saa flink med gronnsaker, kun mais l0k osv jeg liker, men mais er jo nei-mat saa det holder jeg meg unna.

Middag: Kjottdeig med l0k og krydder i, husker ikke navnet paa pakken, men er den med 0g karbs.

Kvelds: Prover og spise minst mulig til kvelds, tar av og til bare 3-4 stykker skinke fra en gilde skinkepakke.

Ser dette greit ut? Tok bare dagen i dag, hva jeg kommer til aa spise. Noe jeg mangler her?

hvorfor bare en plomme?

QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat