Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-05, 10:12   #4
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Hei elisabet..skjønner veeeldig godt at du er fortvila altså,,,veit akkurat åssen du har det nå...jeg gikk ned veldig fort de første ukene jeg..men så sto det omtrent bok stille i flere mnd....grrrrrrrr....har gått ned 3 kg til for litt siden,,,,men nå er det stopp igjen...og det er IKKE gøy...men vi er jo som du sier alle forskjellige...så fortsett sånn som nå..så ser du nok resultater etterhvert altså.....ganske sikkert,,har du sjekka stoffskiftet ditt eller??kansje noe ligger der..jeg har vært sånn på omtrent hver bidige kur jeg har prøvd før,,,og det er ikke få altså,,har sliti vettet av meg for hver kg jeg har gått ned..en evig kamp,,,men jeg har pcos,så det har gjort det vanskelig for meg å gå ned.......men du ,,,ikke gi opp,,,og bruk oss her inne så masse du trenger.....ønsker deg lykke lykke til altså....krysser fingra for deg stå på

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat