Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 19:45   #8
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan fortelle om ketolyse til andre?

Da jeg begynte i jobben jeg er nå, var det en som sleivet med kjeften på kjøkkenet til noen andre som spiste salat med kommentaren: "Har du blitt lurt i fedon-fella"? Hvorpå halve lunsjrommet humret, og kommeterte f,eks Ja, haha, den hypen ja, Mye rart for å lure penga av folk, osv. Et par ganger seinere har noenlunde samme tema dukket opp, og jeg har forsiktig "testa terrenget" for å plante noen nye ideer om kosthold hos de. Det falt på steingrunn! Etter det nekter jeg å kommetere noe som helst om kosthold eller filosofi på jobben, og har blitt litt skremt av å snakke for åpent om det ellers også. Hvertfall inntil jeg faktisk kan bevise at det virker... (noe jeg desverre, selv etter 5 år på og av, ikke kan... )