Opprinnelig lagt inn av snuppsi, her. Hei! Jeg har også bare holdt på en uke, men syns det går overraskende bra Man kan jo gafle i seg alt mulig! Pass på å ha lavkarbogodis hjemme, i tilfelle du blir desperat baconsnacks sukkerfri sjokis(ikke så bra m mye søtstoffer, men greit å hai bakhånd Kremfløte - jeg laga litt krem og hakka nøtter og sukkerfri sjokis og hadde oppi når jeg fikk sug i helga søk rundt her etter alternativer. Mange oppskrifter på god is
Opprinnelig lagt inn av snuppsi, her.
Hei! Jeg har også bare holdt på en uke, men syns det går overraskende bra Man kan jo gafle i seg alt mulig! Pass på å ha lavkarbogodis hjemme, i tilfelle du blir desperat baconsnacks sukkerfri sjokis(ikke så bra m mye søtstoffer, men greit å hai bakhånd Kremfløte - jeg laga litt krem og hakka nøtter og sukkerfri sjokis og hadde oppi når jeg fikk sug i helga søk rundt her etter alternativer. Mange oppskrifter på god is
Det går greit for noen. Men er man sukker-avhengig,så trigger kunstig søtstoff søtbehovet enda mer. Og da er man like ille ute å kjøre vedr. avhengigheten