Sv: Uventet virkning av karbokutt
Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.
Hei og takk til dere som tok dere tid 
Jeg har nok ikke regnet hvor mye karbo jeg har fått i meg hver dag, men det var minimalt. Spiste kun ren tunfisk, kylling, brockoli, løk og noen få paranøtter de dagene. Samt litt melk til kaffen. Ikke vitaminer /tilskudd. Drakk mye vann hele tiden. Syltetøy spiser jeg aldri ellers heller forresten... Men tror jeg bør ta en tur til legen for å sjekke ut diabetes ja.
Halsbrann har jeg ikke hatt siden jeg var gravid for lenge siden, men det hjalp med mandler husker jeg!!
Enn så lenge går jeg over til Fedon, hvilket gir meg stabilt blodsukker. Klarte jo å gå ned 35 kg med hans metode for noen år siden, og er rimelig harm på meg selv for at jeg ikke tok vare på meg selv etter det...
Når man starter et nytt kosholdsregime, så er det superviktig å gjøre det BY THE BOOK i starten! Det er liksom den eneste måten man kan finne sin egen måte, hva som passer en selv, ved å lære reglene først. Det er i alle fall min erfaring.
Cluet med Atkins er at du kun har denne strenge induksjonen i to uker, før du øker karbene med fem gram i uka ved hjelp av en tabell, og da vil du nærme deg et Fedonnivå etterhvert.
Induksjonen er finfin på den måten at man finner bedre ut hvilke matvarer man tåler og ikke tåler ved å innføre dem sakte. Samt at man kickstarter forbrenninga og renser kroppen.
Men Fedon er knall han også! Men som sagt, ta deg en tur til legen, altså. Lov meg det 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|