Tråd: Fedon snop
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-05, 17:20   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helena

Hei,jeg så her innpå at fedon hadde nettbutikk som han solgte karbo fattig snop,så jeg gikk inn å sjekket,og jeg bestilte noen sjokolader bare for å teste det ut.OG det vare jo bare såååå godt,mørk sjokolade med 0 net karb,men jeg har en følese på at alle bestiller slikt på atkins,eller tar jeg feil og i såfall hvorfor?

Går du på Atkins kan det være litt mye karber i mye av Fedon sitt snop. Følg med på karbo innholdet. De nye amerikanske sjokoladene ala Dajm Fedon har er kjempegode. Atkins varene fås også i Norge nå. Life helsekost kjeden, Rimi/Rema, Vita, Narvesen og noen til har begrenset utvalg. Ellers kan du bestille på www.Atkins.com - men vær obs på frakt og toll. Du får varene på døra etter ei uke eller to.