Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 13:32   #9
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Helt umulig med smoothie på ketolyse?

Jeg er fæl til å innom trådene til folk og minne om disse individuelle forskjellene... Er nok litt masete kanskje. Men jeg synes bare det er kjempeviktig at alle nye medlemmer er oppmerksomme på dette faktum. Jeg husker selv hvor nær jeg var ved å gi opp i begynnelsen, da jeg spiste enkelte ting som boka foreskrev, men som MIN kropp ikke tålte. Huff, så forvirrende. Jeg unner absolutt alle å lykkes med dette - å få en "ny" kropp og bedre helse. Selv føler jeg det nesten som om jeg har fått helsa mi i gave på nytt, jeg kan ikke få fullrost kuren nok.

Hos meg er det nesten sikkerstikk at når jeg har spist for lite fett kjøtt og fet fisk så kommer søtsuget snikende. Det er nok kroppen som sier fra at den må få mere næring. Alle vi som har prøvd tradisjonelle slankemetoder tidligere er nok litt ubevisst redde for å få i oss for mye ribbefett og lign., og prøver å kompensere med rømme, smør og fløte i stedet. Ikke vær redd for "det usunne fettet" lenger du, det er ikke usunt når du ikke spiser karbohydrater.

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat