Tråd: Elixia
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 16:34   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Elixia

Er egentlig medlem på Carl Berner, men bruker både det, Kalbakken (er nærmest jobb), og det nye på Rignes Park.
De to tingene som virkelig har fått meg til å bli en "på-knærne-fan" er Tema-sykkeltimene, og ikke minst relax avdelingen! Betaler gladelig en hundrings ekstra i mnd bare for å ha mulighet til en tur innom der
Jeg var SATS-fantast i mange år, og har vært innom et par andre, men nå føler jeg at jeg har finni mitt senter! (<-- Elixia-grønn )

Det eneste jeg er misfornøyd med så langt, er at da jeg meldte meg inn kunne jeg sette opp 5 venner som kunne få tre dagers gratis trening sammen med meg. De lovte å ikke kontakte de, men så fort jeg var ute av døre begynte de å ringe og mase for å verve de! hvertfall 3 av de har bedt om å bli strøket fra lista hos de, men de får fortsatt sms med kampanjer...