Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 22:11   #7
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Resultater fra Body analysen

Legger ved et innlegg jeg hadde i en annen trå - kanskje det kan være av interesse her.
Kan absoultt anbefale dette.

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Tar opp igjen denne tråden litt - idelavekt, triselvekt - ja hva skal vi engentlig veie? Jeg har hele tiden gått rundt og trodd at jeg skulle veie en plass mellom 60 og 65 kilo - er 1,70 høy. Men det gjør jeg langt i fra - men er jo her inne fordi jeg ønsker å nærme meg Og veien dit er jo veeeldig laaang.... og egentlig, for å være ærlig, uoppnåelig! Så hva gjøre en stakkar?

For det første - kanskje det er noe galt med målet? Skal jeg egentlig være så lett? Jeg veide før jeg startet her 95 kilo - og jeg har alltid trent mye.
Nå er jeg 89 men fremdeles langt fra min såkalte idealvekt...

Kroppssammensetning er viktig har jeg hørt og derfor har jeg i min frustrasjon og forvirring, vært til eksperter og målt min nøyaktige sammensetning ved å veie og måle meg på en InBody720.
Og gjett om jeg ble glad? Jeg er tung - men ikke så fet som jeg hadde trodd! Jeg har langt over snittet med muskler og de veier jo som kjent mer enn fett, hurra! Min fettprosent ble målt til 34,3 - over normalen men ikke på langt nær så mye som jeg hadde innbilt meg
Og det best av alt - min idealvekt er: 76,3 kg
Og da er jo plutselig målet et helt annet og faktisk oppnåelig!!
Så for meg var dette akkurat det "sparket" jeg trengte for å bli enda mer fokusert og målrettet - og få justert mitt syn på hva jeg bør veie (som i mange år har vært påvirket av all slags uriktig propaganda)
Så mitt råd er - finn ut hva du består av og hva du bør veie (de bryr seg ikke om BMI så lenge du har mye muskler) Prisen er 300 - 400 kr. Jeg syns det var verdt det - og jeg skal ta en til om en stund når jeg har tatt av enda mer. Artig å se det reelle resultatet.

Noe for flere?

http://www.bodyanalyse.no/

Vedlegg 5202

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat