Tråd: Hard mage
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 23:12   #3
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hard mage

To sånne magnesium ketolysetabletter som vi skal ta til kvelden gjør jobben ja.

Men du, jeg bare lurte på en ting (selv om dette blir dritt-prat )...hvor lenge har du gått på kuren, og er du sikker på at det er "hard mage" du har?! Ikke for å fornærme eller være frekk altså. Men har du skikkelig vondt i magen, og føler sånne forstoppelsessmerter? Eller er det bare at det ikke har kommet noe bæsj de siste dagene? (Uff, unnskyld språket altså... )

Men altså: manglende do-action kan, jeg sier KAN...komme av et par ting.

1. Det blir VELDIG mye mindre avføring på lavkarbokost. Maten er mer rasjonell; kroppen bruker opp nesten alt av maten du spiser, og det blir rett og slett mye mindre avfall. Jeg går på do bare hver tredje/fjerde dag.

2. Man har spist for lite fett, fett kjøtt, fet fisk, olje, smør, etc. Fett virker avførende.

Lykke til videre!
Beste hilsen fra Nic

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat