Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-09, 11:31   #694
niacin74
Juniormedlem

niacin74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Bergen
niacin74 er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Takk for det Fungirl.

Jeg følger vel en slags skaldeman møter fedon lindberg diett, men følger mest skaldemann. Jeg spiser som regel 3 måltider, frokost lunsj og middag. En sjelden gang har litt kvelds ca 2 ganger i uken.

Frokost består som regel av litt nøtter, tran, udo`s choice og en liten munnfull kultumelk/biola og kanskje et par slicer med ost (dette gjelder som regel ukedagene). I helgen har jeg ofte egg og bacon til frokost.

Lunsj består av og til av gresk-salat eller baconomelett/koteletter/turistproviant eller andre typer kjøtt/fisk (har av og til litt salat til, men ikke alltid)

Middag består stort sett av kjøtt/fisk og av og til med litt brokkoli/blomkål og en og annen gang litt wok-grønnsaker.

De få gangen jeg spiser kvelds så er det litt pisket krem med halvfrosne bær eller litt ostechips ( som regel i helgene).

Det er i grunnen kalium og c-vitamin jeg er usikker på om jeg burde ta tilskudd av. Vet at jeg får c-vitaminer i meg av brokkoli, men det spiser jeg ikke hver dag. Kanskje jeg kan kjøpe meg et glass med multivitaminer eller noe slikt. Uansett så føler jeg meg strålende opplagt fortiden og det er deilig å merke at buksene blir mer og mer slarkete. Når det gjelder inntak av karber så ligger jeg rundt mellom 15 og 30 karber om dagen. Det er sjelden at det er mer, men det har hendt. Så en skje med sanasol skader ikke vektnedgangen min, det har jeg iallefall erfart selv (har nemlig tatt det en stund pga c-vitaminene.) Men så følger jeg ikke ketolyse heller

Ønsker alle andre nybegynnere her lykke til og håper dere får gode resultater.

Min Journal
niacin74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sofakuren Svar med sitat