Tråd: Jeg sliter
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-09, 22:09   #4
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Fader ta!!

Kanskje du må tenke litt gjennom HVORFOR du saboterer deg selv? Er det i mangel av riktige alternativer, fordi du synes det er vanskelig å være 'annerledes', fordi du egentlig ikke har funnet frem til lovlige matretter du liker eller er det noe helt annet?
Tror du må vite hva det er som skjer med deg når ting ikke går som de skal for at du skal kunne gjøre noe med problemet.

Eller kanskje 'Lindberg-aktig' blir for vagt for deg? Kan det være lettere med en mer bastant og absolutt kur der det ikke er noe spørsmål om hva som er greit og ikke greit?

Den viktigste endringen du gjør ligger i hvordan du tenker om deg selv og handlingene. Selv om endringer i spisevaner kan synes drastiske er tankeendringene enda større og viktigere, det tror jeg det er mange som er enig med meg i.

Dessuten tror jeg ikke det nytter å kjefte seg selv til suksess. Klarer du å tenke at du vil ha en endring fordi du synes at du fortjener det?

Kanskje ikke så mye hjelp i det jeg har skrevet her, men jeg håper virkelig du finner ut av det. Om du ikke er motivert er det kanskje fordi du ikke har funnet den tingen som FAKTISK MOTIVERER, men bare ting du mener du BURDE bli motivert av?

Lykke til, i alle fall!