Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 10:51   #3
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Noen spørsmål bare...

Opprinnelig lagt inn av Adelaide, her.

Jeg har nå startet på min 4 dag, og i går fikk jeg utslag på stiksen( utslag 50)
så da er prosessen igang.
Føler at dette går greit men sliter med å snu gamle spisemønstre, og jeg får stadig AHA opplevelser og "ser" alle fellene jeg har trampet inn i hele livet.
Men jeg lurer på om noen av dere kan svare på noen spørsmål jeg har:

1. Er det normalt og bli VELGIG løs i magen, og i såfall, hvor lang tid tar det før magen igjen blir "normal?

2. Jeg trenger tyggis eller drops å putte i munnen, hvike kan jeg trygt kjøpe?

3. Det står i boken at grønn oliveen kan jeg spise, gjelder det også sort oliven?

4. Er det lov å kopiere oppskrifter jeg finner her inne, og printe de ut for å samle de i en egen oppskriftperm?

Det dukker sikkert opp flere ? etterhvert, og håper ikke jeg er til bry for dere "veteranene"....

Velkommen, Adelaide!
Ingen er til bry her inne, det er derfor vi har dette forumet - for å finne informasjon, stille spørsmål og få svar. Vi støtter hverandre

1. Jeg tror det er svært forskjellig hvordan magen reagerer, noe blir harde andre løse, men gi den tid - det er en ganske stor forandring. Spiser du sukkererstatninger? det git ofte løs mage...

2 og 4. Som Jabba sier

3. Bare spis oliven, også svarte, deilig - jeg bruker de ote som snacks...men liker de grønne best

Lykke til!

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat