Sv: Er så i tvil om ketolyse dietten er noe for meg alikevell
Opprinnelig lagt inn av screwball, her.
Når jeg så meg i speilet når jeg passerte 20kg i vekttap så jeg en like feit gubbe som før. Er ikke lett å endre selvbildet oppi hodet.
Man ønsker selvfølgelig å oppnå mest mulig på kortest mulig tid, men man kan ikke forvente mirakler. Sett deg langsiktige mål istedet, løft blikket. Er det samme som å kjøre bil, hvis du kun ser på den nærmeste meteren foran bilen kommer du ikke dit du hadde tenkt deg.
Bedre å satse 110% på at de 11cm SKAL være borte til 1.juni f.eks. eller en annen dato som passer deg.
Ja er vell noe i det også, så tror nok jeg må høre det fra andre at dem kan se at jeg har gått ned for jeg ser det absolutt ikke selv.
Jeg har som mål og komme ned i mine 65 kg som jeg var før graviditet innen juni, har ca 9-10 kg igjen, også har jeg som målog passe inn i bunaden min til min bror sin komfirmasjon i mai 
Ja du sier noe, er jo cm som er viktig og ikke selve vekta igrun, så i går var det rockeringen i ca 20-25 min og 20x3 med sittups så får vell bare fortsette slik fremover og hååååpe det funker..

|