Sv: Fader ta!!
Åh så flinke dere er... TUSEN takk for masse motiverende innlegg!!
Jeg har til i dag vært veldig flink, og holdt meg i skinnet..
Jeg tror at mye av sprekkene mine kommer av at jeg ikke helt VET hva som er lovlig å ikke, jeg begynner å famle også gir jeg opp hele greia fordi brød er så mye enklere å få til..
Potet spiser jeg omtrent ikke, så der er ikke hovedproblemet.. hovedproblemet er ABSOLUTT kaker, og sjokolade.. den typiske godtemomsen.
Jeg spiser sjeldent junkfood, men etter jeg begynte på skolen merker jeg at jeg har blitt helt ekstremt på å bare svinge innom en bensinstasjon for boller når jeg er sulten..Idiotisk, og jeg tenker det HVER gang...men gjør det alikevel.
TROR middagene mine er forholdsvis sunne, jeg elsker grønnsaker og kjøtt, så det går jo mest i det.. veldig glad i salater, så jeg spiser og gjerne det.
Men det er alt i mellom liksom.. Lettvint å spise en god morgen yoghurt når jeg ikke rekker frokost, men det er det jo masservis av karbohydrater i.
Jeg er lite glad i fett, så DER sliter jeg...
Nå skal jeg til å spise, og jeg skal ha innbakte reker i mangel på noe annet.. Har ikke ork til å reise på butikken akkurat i dette øyeblikk for å kjøpe det jeg mangler, men det skal gjøres i dag..
Jeg har masse lavkarbo, men mangler essensene.. avokado, salat osv..
Det er "bare" 16 karb. i rekene da, så det får nå bare gå.. Det er kanskje nettopp denne holdningen som gjør at det går så til dundas???
Ikke vet jeg, jeg bare vet at jeg MÅ på bokhandel å kjøpe lindberg sin bok.. :P
|