Sv: Noen spørsmål om ketolysekuren.
Opprinnelig lagt inn av grm123, her.
Altså er ikke Kcal noe jeg skal se på, men fokusere på karbsene. Da skjønner jeg 
Det som er så magisk er at du ikke trenger å tenke på kcal i det hele tatt. Pass på å holde deg på 15-20 karber om dagen, og husk å få i deg nok fett! Masse masse deilig fett fra gode rene råvarer. Jeg er ostoman, så jeg har det som plommen i egget og mesker meg i Norvegia, Parmesan, Jarlsberg og Norzola. Og fløte. Og rømme. Og majo. Og creme fraiche. Og gode ferske grønnsaker. Skjønner du tegningen? Dette er verdens beste diett rett og slett. 
Sitat:
Gruer meg mest til de dagene der jeg blir slapp og svimmel. Jobber ganske mye og det kan bli en utfordring å ikke gå ned på bakern i lunchen å kjøpe en baguett :S
Ha med deg paranøtter og hiv i deg litt når du trenger litt ekstra energi. Evt kan du heller stikke på butikken og kjøpe deg litt grillet kylling. Eller spis ost og skinke rullet sammen. Mulighetene er mange og løsningene er gode!
Slapp og svimmel er du muligens spnn akkurat når du går inn i ketose. Men etter det kan du se fram til mer energi, mindre sultfølelse og (for min del) økt konsentrasjon og klarere hode. Vinn vinn!
|