Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 14:45   #6
vilnedfort
Juniormedlem
 
vilnedfort sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 27
vilnedfort er ny på veien

Sv: Trøtt og energiløs

De første dagene var jeg full av energi, men det har dabbet av som sakt...
venter på boka, de skulle bestille den på biblioteket

Men...Ja, jeg tar vitaminer..og mineraler, antioksidanter, tran, magnesium, rosenrot og ginseng....
Har bytta ut salt med seltin. må bare kombinere dietten sjøl til jeg får boka. Men jeg spiser ganske bra tror jeg. De siste tre dagene så ca slik ut:

Dag 1,
Frokost:
2 egg, og bacon stekt i meierismør(veier ikke maten, men tar nok til å bli mett), 1 dl h-melk, 0,5 dl vann. 1 kopp te med kunstig søtning og kanel

Lunsj: stekt sei(stekt uten hvetemel) stekt i meierismør, med salat med baconbiter og ostebiter. 1 ss seterrømme med cayennepepper.

Middag:1 stor nakkekotelett med salat med rødløk, fetaost, oliven og olje. 1 ss seterrømme. 0,5 dl vann

Kveldskos: 3 striper sukkerfri hvit sjokolade

Denne dagen drakk jeg minst 2-3 liter vann i tillegg til det som står her, samt et par kopper kaffe og en halv liter pepsi max

Dag 2.
Frokost: 2 egg, litt bacon stekt i meierismør. Litt salat med rødløk i. 1 dl h-melk, o,5 dl vann

Lunsj: Salat med fetaost, oliven, olje og baconbiter. 1 SS seterrømme blandet inn i den. En halv advocado. 0,5 dl vann.

Middag: Biffsnadder stekt i meierismør, stekt løk og chaminong, litt salat med 2 ss creme fresh. 0,8 dl vann

Kveldskos...Frosne bringebær med litt matfløte og splendastrø (altså søtningsstoff)
pluss drakk to og en halv 0,6 dl flasker med vann i løpet av dagen, og en del pepsi max

Dag 3(i dag):
Frokost.
2 egg og bacon stekt i meierismør. Litt salat. 0.5 dl vann, en kopp te m kunstig søtning og kanel.

Minimellommåltid i håp om å få opp energien: 1 (bare 1) appelsinbåt...og 0,3 dl vann + et par glass pepsi max, og en kopp kaffe med h-melk

Lunsj: Rester fra biffsnadderet i går, med salat og creme fresh. 0,5 dl vann

Lenger har jeg ikke kommet i dag, men det blir kokt torsk til middag, med gratinert blomkål, smeltet smør og rømme.

Vekta går ned, og ketostixen er lilla, så jeg kan ikke skjønne at jeg gjør så mye galt. Har ganske god kontroll på næringsverdien i div mat

__________________







vilnedfort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat