Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 16:23   #153
caz
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
caz er ny på veien
Lightbulb

hei

Jeg er ikke kjent for å skrive så mye her, men har lest hele tråden din screwball og må bare berømme deg for resultatene, de er utrolige.

Nå ser det ut som du "sliter" litt iht. hvor du skal legge deg med karboinntak, og jeg må bare spørre... Vet du hvor mye karbo som skal til for å ta deg ut av ketose ?
På atkins vedlikehold er det jo som tidligere nevnt beregnet at man skal øke med 5 gr. pr uke og sjekke med ketostix for å finne vippepunktet. Om du hadde gjort dette tror jeg du ville ha kunne sluppet mye hodebry i hverdagen din. Det er nemlig helt utrolig forskjellig fra person til person.. Men også iht. aktivitet. Nå som du er nede på ønsket vekt, og ønsker å øke muskelmasse er det jo egentlig ganske viktig for deg å gi kroppen litt mer karbo for økt muskelvekst, så kanskje litt ekstra etter trening ville gjøre en ganske stor forskjell for deg ift. fremgang på ryp. Men også ift. forbrenning senere.
Du kan jo se på programmene til fitnessutøvere f.eks hvor de karber opp når de skal øke muskelmasse og ned når de skal ha frem konkurranseformen.. Selv om jeg ikke mener dette er det beste for "mannen i gata", tror jeg likevel prinsippene vil gjøre det lettere for deg ved å både ha en mer nøyaktig kontroll på ketosen, og ved å se fremgang ift muskelvekst og styrke når du freaker såpass mye

caz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-for livet ;-) Svar med sitat