Sv: Ketolysekur/lavt stoffskifte
Heisann, jeg har også fått konstatert lavt stoffskifte nylig, kanskje ikke så rart at jeg har lagt på meg 10 kilo siste året. Jeg har slitt meg gjennom flere kurer (Grete Roede bl.a.) men LA PÅ meg mens jeg gikk på slankekurs, hehehehehehe - snakk om fiasko !
Nå har jeg lagt helt om til lavkarbo - men det er bare en uke siden i dag, faktisk, og jeg har tatt av 1,4 kilo. Det beste er imidlertid at jeg føler meg opplagt, våken, godt humør, og IKKE oppblåst i magen! Jeg har vært i konstant ketose de siste 5 dagene og regner da med å forbli i den tilstanden så lenge jeg spiser lavkarbo - og det gjør jeg jo!
Akkurat nå er jeg så strålende fornøyd med dette at jeg ikke har noe sug etter noenting, jeg håper det fortsetter slik, men jeg er forberedt på å takle utfordringene. Denne gangen gir jeg meg ikke! (Derav nick`et)
Jeg vil prøve og unngå medisin mot det lave stoffskiftet, og satse på at denne kostholdsendringen vil gjøre susen. Anbefaler forresten O-Magazin (Oprah) for januar 2009, der skriver hun om hvordan/hvorfor HUN har lagt på seg igjen - minner VELDIG om meg selv, ja

|