Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-09, 17:49   #48
MrKolt
Nytt Medlem
 
MrKolt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 9
MrKolt er på en erverdig vei

Sv: Helt ny her inne! Easy Life/Ketose

Opprinnelig lagt inn av balloon, her.

Gratulerer med minus 34 kilo! wow, imponerende! Tenker mye i livet er endel lettere nå

Du gikk 9 uker på pulver, sier du. Gikk alle på kurset på pulver? Kan du fortelle mer, please? Hvor mange på kurset? Felles treninger? Hva slags trening? Oppfølging, hvor lenge? Hva gikk inn i prisen du betalte?

Som du skjønner har jeg mange spørsmål

Hei
Joda, mye er bokstavlig talt lettere nå ja.. Ingen tvil om det.
Vi er 15 på det kurset jeg går, og vi har fellestreneing som hovedsaklig er spinning (men dette kan du velge litt selv). Det viktigste her er at vi samles noen minutter før og etter treningsøkta. Disse treningen er tirsdager og torsdager etter kurs (2 forskjellige kurs, jeg går tirsdagskurset). I tillegg har vi også fellestrening på lørdag formiddag, men denne er veldig frivillig. Så vidt jeg vet begynnte alle på mitt kurs med ren pulverkur, men enkelte bare noen få uker før de gikk over på ett måltid. Hos oss tar vi pulver maks 6 månder før alle skal være over på vanlig mat igjen. Ingen fikk gå mer enn 9 uker på rent pulver, og instruktøren syntes selv dette var i overkant. Men jeg gikk til kontroll 2 ganger på disse ukene, med kun positive forandringer å se. Blodtrykket sank, kolestrol sank veldig, og insulinnivået sank. Oppfølgingen er på minst 6 måneder etter at man har begynt å spise 5 måltider igjen. Hele "opplegget" er på 12 måneder, så jo før man er over på 5 måltider, jo lenger oppfølging blir det jo.. I prisen inngår kosthold/motivasjonskurs, fellestreninger, og individuell trening med oppfølging av treningsveileder. Man får også en bok som jeg syns er veldig fin, både lærerik og motiverende.

Alt dette til tross, det som gjør det hele så lett og morsomt, er det utrolig gode samholdet vi i gruppa har fått, vi trener sammen, kurser oss sammen, og backer hverandre opp hele tiden. Vi har til og med laget en liste med telefonnummre vi kan nås på, så vi kan ringe hverandre når noe går tungt.

Håper dette avklarte litt, men bare fortsett å spør, jeg skal svare på det lille jeg kan.

MrK

__________________


Det er mer mellom himmel enn jord
MrKolt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife+Generell lavkarbo Svar med sitat