Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!
Opprinnelig lagt inn av grm123, her.
Tusen takk for et godt svar Har lest en god del av trådene , og funnet ut at det virker som ketolyse er det jeg burde hoppe på.
Det jeg tror blir det aller værste er nok å komme meg unna brødet. Hva skal jeg ha under egget, hva skal jeg ha til boksen med tunfisken jeg har lyst på.... men dette er vel spørsmål som hører hjemme på ketolyseforumet. Denne tråden får vel være å gi meg et puff i baken 
Hadde vært knall å hørt gode historier fra dere brukere som har gått ned i vekt, og ikke bare det; Kanskje også forbedret livssituasjonen, eller andre ting.
Ser også at man kommer i bedre humør, og andre positive ting med denne kuren. håper den kurerer kjærlighetssorg også, for ndet begynner å tære på motet mitt å gå her i 1,5 år å deppe over drømmedama 
Jeg hadde en barndomsvenn. Jeg hadde kjent kristian hele livet. det var alltid kristian og connie på alt som var.
vi var ett "par" i nesten 12 år. FAKTISK! grunnen til jeg skriver par, er fordi vi var ekstremt unge. men alikevel. grunnen til att jeg kjenner meg igjen, er fordi han var min beste venn, min bror, min sjelefriende, min tvilling.
Trodde jeg.
Han brandt ned leiligheten min (med vilje) for 3 år siden. av sjalusi.
har ikke pratet med ham siden rettsaken.
enda han gjorde noe slikt mot meg, og ikke vil ha noe med meg å gjøre.
hadde jeg dyp kjærlighetssorg i 1 år!
Det finnes håp Nå er jeg 20, kjøpt meg hus med mitt bilmekaniker vidunder av en mann er forlovet og skal gifte oss den 31.12.2009
<3<3
Kristian som jeg trodde var min sjelefriende, var det overhodet ikke!
tenk på den du... det er en grunn til alt her i verden skjer. tror jeg 
Angående noe annet Jeg har gått på Ketolyse nå i hele 3 dager, og jeg merker hypen allerede nå!
1. Les boka, ja, det er GØRR kjedelig lesing. (fortsatt sorry torkil) MEN, den gir deg noen aha opplevelser. og det Må leses. veldig billig også!
men vanskelig kur.
2. Ta for guds skyld tablettene, jeg merker att jeg tok bare litt lite magnesium, og jeg hadde store muskelkramper (Å DÆVEN DØTTE!!!, hær vondt det var??!!) ta pillene! tro meg.
3. Ingen spørsmål er for dumme Vi er her for å hjelpe.
Se på meg, ca noen uker siden jeg meldte meg inn! og jeg har allerede begynt å gi deg råd! men overhodet ikke på ting jeg ikke har skjønt...
fordi dette er en vanskelig "kur" !
Kos deg, dette får du til!

|