Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-04, 16:03   #7
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Dette er jo evangelisk kristendom!

Jeg hadde masse frykt da jeg var barn, frykt for å få kreft, frykt for å dø, frykt for ensomhet osv. Da jeg var 17 år ble jeg kristen og begynte å ta til meg undervisning (gjennom å lese Bibelen, andre bøker og høre undervisning) som bygde opp troen min.

Etter det har jeg blitt stadig sterkere, mer harmonisk mindre fryktende og MER MEG SELV. Jeg frykter mye mindre og våger mye mer

Men jeg har enda en vei å gå. Jeg har f.eks en tendens til frykte at noe skal skje med prinsen min på 7 mnd (krybbedød f.eks).

Høres godt ut at du har funnet trygghet. Det er sant som du skriver; vi blir mer oss selv når vi blir kvitt redslene våre... Vi blir frie til å være oss selv...

Veien er alltid lengre... - Det kommer hele tiden nye utfordringer og muligheter til at vi kan utvikle oss....

Men du... når du skriver Evangelisk kristendom; det er ikke statskirken? Vil du fortelle mer?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat