Tråd: Adhd
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-05, 23:26   #7
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Dette er noe jeg er veldig opptatt av!

Jeg er lærer, og jobber stadig med barn med denne diagnosen. Jeg har også et tantebarn som nettopp har fått diagnosen ADHD.

Jeg blir ikke enig med meg selv når det gjelder holdningen til medisinering med Ritalin.
Jeg føler at jeg som ikke har følt på kroppen hvordan det er åha et barn med ADHD kan ha så veldig sterke meninger rundt dette med medisinering.

Jeg synes teoriene rundt dette med fettsyrer og andre næringsstoffers påvirkning på ADHD er veldig interessant.
Jeg har lyst til å diskutere dette med foreldre jeg møter i jobben min. Samtidig som temaet er kontroversielt, og jeg mistenker at jeg vil få PPT kontoret og andre på nakken om jeg skulle ha fremme et annet, "uvitenskapelig" syn på saken enn de selv har....

Vil veldig gjerne lære mer om dette!

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat