Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-09, 01:06   #8
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Amming under ketolysekur?

Hmm nå skal jeg synse.

1. produksjon av brystmelk trenger endel fra kroppen. Det er jo naturlig endel karbo i melka så inntaket av karbo bør være stort nok for det. Ketose kan kanskje bli for lite karber ?
2. jeg og tror på at evt opplagret giftstoffer kan komme frem ved slanking basert på alle de som opplever overgangsfaser med dårlig hud og sykdom etter en overgang til en bedre diett, men om du har lite problemer og god helse kan ikke dette være noe problem (lenger)

Jeg sjøl ville nok ha gått på en form for lavkarbo med nok kalorier for å holde vekta og lage god og næringsrik sunn melk til småen :-) men det er jo bare å passe på at man ikke går ned for raskt siden dette kanskje også går ut over næringsinnholdet i melka. Det er jo ikke bedre for de som lever på en lavfett variant da melkeproduksjonen tar fettet fra der den kan og evt lagret gift kommer frem likevel da. Inntak av nok fett kan nok heller være positivt.

En pause og en periode på lavkarbo er ikke negativt for videre ketose den dagen småen ikke vil ha mer eller du velger å slutte.

Ta vare på ammingen og kos deg med det og spis naturlig og sunt for både småen og deg :-) være seg ketose eller lavkarbo.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat