Sv: Amming under ketolysekur?
Vel det er uansett ikke lenge til amminen blir avviklet og jeg er veldig klar for og gå ned i vekt, så når Torkil sier at det går greit så stoler jeg på det!
Jeg tenker og håper også at jeg ville merket det på datteren min om hun led under det, her i huset er ammingen redusert til kos før hun legger seg og en lettvint frokost så mamma ikke trenger og stå opp med en gang Uansett om næringsinnholdet blir forringet så har det ingen betydning siden hun får tre til fire faste måltider og da b.l.a brød (om hun ikke skulle få karber av meg)
Eneste som kan tenkes er jo dette med giftstoffer da, men om det fungerer slik som nevnt over her skulle det ikke være et problem siden jeg hverken er eller har vært syk på noen måte--Det går kansje an og måle det også?
Ellers har jeg jo ikke personlig erfaring med at kuren i det hele tatt virker så det spiller jo liten rolle nå, det prfekte med denne kuren er jo at hvis det muligens går for fort har jeg jo full mulighet til og stagnere eller senke vekttapet selv siden det er kostholdsregulert 
|