Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-09, 09:43   #11
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg galt.

Opprinnelig lagt inn av Summergirl, her.

Ja har skjønt at mange opplever dette, men blåser i hormonene akkurat nå, bare denne vekta kunne bevege seg.........i riktig retning.

Selv om du ikke er så veldig opptatt av hormonene som du sier, så kan det veldig gjerne være disse som er forklaringen på vektoppgangen. Det er veldig vanlig at vekten svinger gjennom syklusen og selv om du ikke har hatt mensen på mange år så vil et lavkarbokosthold bidra til å stabilisere hormonene slik at mensen kommer tilbake.

Men ellers syns jeg du spiser ganske mye meieriprodukter - særlig om du spiser cc både til frokost og kvelds. Da vil du få halve dagsrasjonen av karber bare fra dette ene produktet. Husk at mesteparten av karbene skal komme fra grønnsaker! Grunnen til dette er at de inneholder en rekke mineraler og sporstoffer som kroppen trenger i forbindelse med fettnedbrytingen.

Når du ikke har gått ned så mye som mange andre helt i starten av kuren kan dette også ha sammenheng med hvor mye vann du hadde i kroppen i utgangspunktet. Hadde du slanket deg på annet vis før du startet på ketolyse?

Du må uansett ikke gi opp! To uker er VELDIG kort tid å trekke noen konklusjoner på grunnlag av, og kroppen din er i gang med ganske store omstillinger.

Lykke til!