Sv: Hva gjør jeg galt.
Jeg skjønner deg veldig godt jeg og hade mitt eget litt frustrerte innlegg her inne for bare noen dager siden der jeg lurte på om dietten var noe for meg i det hele tatt for vekta bare stod stille og ingen cm forvant.
Men når jeg gikk på vekta i dag så hadde jeg gått ned 1,5 kg siden søndag og det jeg har gjort siste dagene er og spise mer fet mat som boks skinke i salaten + ost og i går spiste jeg kylling med skinn til middag og restene til kvelds sammen med paprika, løk, salat, agurk og rømme.
Også har jeg begynt og spise en tskje med cocosa (skrives slik?!) på kvelden før jeg legger meg.
Jeg har gått litt lei av blomkål og brokkoli så jeg får karbene mine fra andre ting som: løk, paprika, agurk, salat, tomat o.l heller..
Men jeg kan ikke spise noe som er tilsatt kunstig søtning da går det helt i stå for meg og vekta rikker seg ikke, og da kan jeg heller oppleve at den har gått opp noen gram..
Lykke til du klarer dette :-)
Men jeg skjønner godt hvordan det føles og derfor er det så godt og ha folka her inne som får deg over den tunge kneika :-)

|