Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-09, 12:57   #17
Persistence
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2009
Persistence er på en erverdig vei
Question

Sv: Nok fett - hvordan?

Hei alle sammen, jeg skjønner i alle fall at jeg slett ikke får i meg nok fett, - kan det være grunnen til at vekten står litt i ro? Jeg har bare holdt på med dette i 10 dager, er strålende fornøyd med energi, "følelse i kroppen", og mental tilfredshet . De tre siste dagene har vekten hengt litt. Det bekymrer meg ikke, men jeg lurer altså på om det kan skyldes for lite fett?

Har i dag så langt spist egg og bacon til frokost, men valgte magert bacon.Stekte i smør, 4 biter. Til lunsj nå spiste jeg en liten lammekotelett. Til middag lager jeg løvstek i dag. Til kvelds tenkte jeg cottage cheese.
Hva synes dere eksperter??

Jeg har lurt på om jeg kan spise blomkål med rømmedipp i kveld, og lurer på om jeg kan tilsette rømmen "Holiday"miks. Den er merket med 57 gram karbo pr 100 gram, men posen er bare 22g, og jeg spiser jo bare LITT etter at dette er rørt ut i rømme. What do you think??

Ett siste spørsmål til dere veteraner. Atkins-bar`en er merket med 18,5 g karbo på innholdsfortegnelsen, MEN med kun 2 gram på Atkins Karb count, som står på fremsiden av bar`en. Vet dere hva denne forskjellen kommer av???

Jeg er i ketose, har vært det hver dag siden 3.dag, vil ikke UT av ketosen

Takk for svar som jeg håper kommer, og god helg!!!!

Persistence er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat