Opprinnelig lagt inn av Damita, her. Lusker meg innom og sier hei. Jeg la merke til samtalen dere hadde om cola. Jeg var pepsimax-oholiker før jeg beynte på denne kuren. Men nå frister det bare ikke lenger. Men jeg vet litt av grunnen, Chrom tar vekk søtsuget. Jeg spiser Chrom-tabletten på ettermiddagen (ikke samtidig med andre vitaminer/mineraler) og da merker jeg overhode ikke søtsug om kvelden. (har jo en tendens til å dukke opp om kvelden) Vil samtidig nevne at første gang jeg ble introdusert for chrom på en helsekostbutikk, ble jeg fortalt at denne skulle ta vekk søtsuget. Jeg kjøpte de, og ble meget positivt overrasket. Men, på et senere tidspunkt kjøpte jeg også noe anna vitamin eller mineral jeg trengte.. når jeg tok disse to samtidig kom søtsuget tilbake. Så det er helt tydelig at enkelte vitaminer/mineraler ikke skal taes samtidig fordi de rett og slett "ødelegger for hverandre". Så prøv å ta chrom alene, gjerne minst ett par timer etter forrige "pille" og evnt ett par timer før neste "pille", så skal du se at det virker *traller videre, lykkelig og glad*
Opprinnelig lagt inn av Damita, her.
Lusker meg innom og sier hei. Jeg la merke til samtalen dere hadde om cola. Jeg var pepsimax-oholiker før jeg beynte på denne kuren. Men nå frister det bare ikke lenger. Men jeg vet litt av grunnen, Chrom tar vekk søtsuget. Jeg spiser Chrom-tabletten på ettermiddagen (ikke samtidig med andre vitaminer/mineraler) og da merker jeg overhode ikke søtsug om kvelden. (har jo en tendens til å dukke opp om kvelden) Vil samtidig nevne at første gang jeg ble introdusert for chrom på en helsekostbutikk, ble jeg fortalt at denne skulle ta vekk søtsuget. Jeg kjøpte de, og ble meget positivt overrasket. Men, på et senere tidspunkt kjøpte jeg også noe anna vitamin eller mineral jeg trengte.. når jeg tok disse to samtidig kom søtsuget tilbake. Så det er helt tydelig at enkelte vitaminer/mineraler ikke skal taes samtidig fordi de rett og slett "ødelegger for hverandre". Så prøv å ta chrom alene, gjerne minst ett par timer etter forrige "pille" og evnt ett par timer før neste "pille", så skal du se at det virker *traller videre, lykkelig og glad*
Tusen takk for den infoen