Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her. Jeg bare måtte dele dette tipset med dere!!! Jeg har prøvd mye selvbruning, og da mener jeg MYYYE!!!! Jeg har vært gul, orange, sjoldete og i det hele tatt.... Jeg har brukt mye penger på dyre produkter... Og når man stortsett prøver alt en kommer over, ja da må en jo treffe blink noen ganger. Og det har jeg gjort NÅ!!! DOVE Summer Glow Selges på dagligvaren, koster en 50-lapp, og VIRKER!!!! Den gir en gradvis KJEMPEFIN brunfarge, også lukter den ikke kattepiss (slik mange selvbruningskremer gjør... ) ANBEFALES!!!!
Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.
Jeg bare måtte dele dette tipset med dere!!! Jeg har prøvd mye selvbruning, og da mener jeg MYYYE!!!! Jeg har vært gul, orange, sjoldete og i det hele tatt.... Jeg har brukt mye penger på dyre produkter... Og når man stortsett prøver alt en kommer over, ja da må en jo treffe blink noen ganger. Og det har jeg gjort NÅ!!! DOVE Summer Glow Selges på dagligvaren, koster en 50-lapp, og VIRKER!!!! Den gir en gradvis KJEMPEFIN brunfarge, også lukter den ikke kattepiss (slik mange selvbruningskremer gjør... ) ANBEFALES!!!!
Jeg bruker også denne!!