Tråd: Profilbilde
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-04, 09:48   #72
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nå er det morgen, det har gått noen timer, og Fedonisten har selvfølgelig fått syslet litt med litt tankevirksomhet.... Typisk!!! Det som er like typisk - er at nå har jeg tenkt å plage dere med det

Jeg har gått inn på målbildene til alle som har lagt det inn her, og en tanke slår meg jo; vi har tydeligvis som mål å bli mest mulig like.....

Forskjellene ligger hovedsak i
- benbygning (lite man kan gjøre med det),
- høyde (man KAN jo gjøre noe med det - men ikke å anbefale... )
- hudfarge
- lengden på håret og hårfarge

Den som skiller seg mest ut - helt klart, er HP! Men det har nok mest med kjønn å gjøre

Jeg har klippet sammen bildene og lagt dem sammen i ett dokument (for stort til å legge ut som vedlegg her dessverre....) for lettere å sammenligne.
Nå har vi jo allerede åpnet for at dette kostholdet vi lever med (og av ) faktisk har ganske mye med hvordan man ønsker å se ut - og det er da jeg lurer på målet....

Ser dere hva jeg mener? Er det det som er målet vårt? Å bli like?

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat