Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 00:13   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig med regningen altså

Opprinnelig lagt inn av mizzzzy, her.

Jeg synes det er vanskelig å klare å følge med på hvor mange karber og hvor mye fett o.l. jeg får i meg per dag.
F.eks. i dag:
Jeg spiste 3 spielegg til frokost stekt i masse olje, til lunch hadde jeg resten av salaten jeg hadde i går kveld, altså med isbergsalat (blir ca 1/4 da, bitte litt agurk (kanskje 2 cm), en halv eske skinkebiter, 4 sukkererter, og ca 1 neve med revet ost. Til middag var vi hos noen venner å spiste kalkun. Spiste 2 ganske store stykker kalkun, bitte litt stuffing, og brokkoli og blomkål og saus laget på sky og smeltet smør med bitte litt mel og med fløte i.

snaks nå nettopp: 10 osteskiver.

er dette bra eller dårlig?? Hjelp meg!

Først og fremst, dropp å steke ting i olje, olje tåler varme dårlig, bruk smør. Kaldpresset olivenolje kan du helle over salaten din.
Prøv å variere grønnsakene mer. Verken isberg eller agurk er særlig matnyttig, og består av veldig mye vann.
Det er mange flere grønnsaker å velge mellom, og bedre alternativer til salat, som ruccola, lollo og hjertesalat.
Tomater kan være godt i salat, det samme med løk.

Når det kommer til å telle karber, så er det ikke så mye fix fax egentilg. Bare vei karboholdig mat og regn ut. Bruk matvaretabellen som finnes her inne på forumet. Det er lurt å få det inn i fingrene i starten.

Pass ellers på å få i deg nok fett, og drikk nok vann. Lykke til

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat