Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
..
Ser dere hva jeg mener? Er det det som er målet vårt? Å bli like?
Skjønner hva du mener Fedonisten, men bildet ble bare sånn, når jeg la inn vekten jeg mener jeg ville være komfortabel med....så vi får skylde på programmet som lager slike Idealbilder.
Jeg regner med at de fleste her skjønner det..for kroppsfasongen vår er jo så forskjellig. Det er vel noe som er genetisk også..og det er vel ikke lett å gjøre noe med nå.
Jeg VET jeg ikke blir seende sånn ut,og har heller ikke vært hverken det realistiske målet mitt, eller mål iseg selv,bla annet pga det vi har snakket om ; pupper, strekkmerker og alder osv...
Det viktigste for meg er å få bedre helse bla ved å gå ned i vekt. Håper da at kroppen blir lettere å få i "gir", at jeg ikke får så mange "vondter", føle meg i bedre form, så jeg kan kose meg med barnebarna...(holde følge),at det er "sunnere" i det hele tatt og at det blir enklere og mye hyggeligere å gjøre ting som å handle klær, svømme,jobbe i hagen.....you name it....
....ikke sikkert jeg går ned i vekt en gang men moro å leke med bilder da og håpe
|