Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 13:34   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Body wrap/Contour wrap

Jepp, her er verdens mest brukte forsøksperson.....

Dette er en veldig behagelig behandling. Men den er dyr og den varer ikke evig. Snarere tvert i mot. Den er veldig vanndrivende og det er etter min mening ogerfaring mest vann som forsvinner, iallefall første behandling. Skal man ha varlig effekt må man vedlikeholde i overskuelig fremtid, ellers er man snart tilbake der man var.

Det er også veldig mange målepunkter, så 15 cm er ikke f.eks. 15 cm rundt livet. Det er f.eks. 1 cm rundt livet, 2 cm runt magen, 1 cm rundt hoftene. 2 cm på det ene låret, 2 cm på det andre låret osv osv.

Jeg syns det er litt villedende reklame. Avslutter du behandlingen er du tilbake i samme fasong/størrelse ganske raskt.

Greitt om man skal inn i et plagg til en spesiell anledning, men som varig ?
Kun om man har god råd og god tid !