Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 13:45   #7
Camillawho
Juniormedlem

Camillawho sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Jevnaker
Alder: 38
Camillawho er på en erverdig vei
Lightbulb

Sv: Hva passer en som ikke spiser rødt kjøtt?

Tusen takk!
Det var supre tråder å lese i..!

Jeg har ikke spist rødt kjøtt siden jeg var 7-8 år gamel så jeg føler ikke noe savn egentlig Jeg begynte ikke å spise kylling og fisk før for 6 år siden, men det har jo gjort ting mye enklere en de var før.. Det som er det største problemet er helt klart de pinlige middagsselskapene hos mennesker som ikke kjenner deg så godt, når man liksom sniiker kjøttet over til samboeren;P Men de som er rundt meg ta godt hennsyn til meg

Jeg må si jeg er supermotivert til å komme skikkelig i gang med dette kostholdet. Har holdt på en uke nå (med utskeielse på lørdag med tapaskveld og fest) Og er i minus 1,6 kg på vekta=) Jeg har ikke målt cm, men en bukse som var ubehagelig stram passer perfekt nå:P Så sånt er motiverende, er mest sansynlig mye vann vil jeg tro, men dog

Jeg har tittet litt på lindberg sine sider.. men det er jo masse karbohydrater?? Masse frukt ser jeg... tror jeg må holde meg til noe strengere i starten hvertfall, til jeg får avvendt meg karboavhengigheten min;P

Camillawho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/egenkomponert Svar med sitat