Sv: Body wrap/Contour wrap
Jeg har også tatt det! Deeeilig, men det er jo på en måte en sånn avgiftning/vanndrivende greie, det er jo ikke fett som forsvinner.. hu som jeg tok det hos, sa at det var veldig lurt å ta sånne når man hadde gått MYE ned i vekt, f.eks halvveis eller på slutten av en slankekur..
Sitat:
Oooohhhhh, for en dag! Startet dagen med en kjapp dusj før det bar ned til spasalongen for Universal contour wrap-behandlingen.. kan si litt om hvordan det foregikk, for dere som er nysgjerrige
Først fikk jeg være alene på rommet, for å kle av meg og ta på meg en riktig så "fin" engangstruse. Så kom hu damen inn, og målte meg på flere plasser oppover kroppen; ankel, legg, lår, under rumpa, på rumpa, over rumpa, hofte, mage, midje, under pupp, på pupp, over pupp, håndledd, underarm og overarm. Så ble jeg pakket inn i bandasjer innsatt med no sånn gjørmegreier, lukta ingenting av de og de var bare varme og gode - men du pakkes inn VELDIG stramt!! Når jeg var 100% mumifisert skulle jeg inn i en varmedress, sånn at det ikke ble kaldt med alle bandasjene.. siden alt var så hardt snurra så klarte jeg verken bøye knær eller armer, så måtte få hjelp da - følte meg litt som en stor barnehageunge Så skulle jeg bare slappe av og la det virke i en time.
Når timen var gått kom hu damen tilbake, hjalp meg av med dressen og bandasjene, og så fikk jeg være for megselv for å tørke meg og ta på meg mitt eget undertøy igjen. Så ble jeg målt pånytt for å få før og etter-resultatene (hvis man går inn mindre enn 15cm får man det gratis!!). Mens hu gikk ut for å regne på differansene, fikk jeg smøre meg inn med en krem og kle på meg resten av klærne igjen. Får ikke lov å dusje på 3 dager nå, fordi endel av de gjørmegreiene sitter enda i porene og har ettervirkninger i 3 døgn... men skulle få lov å ta en lett vask med vaskeklut pluss vaske håret da, hvis ikke hadde jeg klikka
Resultatet er imidlertid slående - jeg gikk inn totalt 31,5 cm på kroppen av den en-timesbehandlingen! Kremen som var en etterbehandling av huden lukter friskt og godt, og jeg føler meg bare heeeelt fantastisk idag!
-fra journalen min 
|