Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 19:56   #32
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Leter etter en margarintråd

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, det er mye dritt de selger. Cola, tobakk, margarin, Grandiosa. Hadde vært en sann lettelse om de forbød både cola, sjokolade og gjærbakst så jeg hadde sluppet å bli fristet, hehehe.

Huff ja ikke snakk... Jeg har vært å hamstret pizza i dag og lagt i fryseren. 40% på all Stabburet pizza på Mega... Gubben er forholdsvis opptatt av helse og trening, men han tror ikke på min type kosthold. Mener at fett ikke er bra og at alle må ha karbo. Men, men.... Jeg har gitt opp kampen.

Til meg selv og barna utnyttet jeg tilbudet på Obs! i steden: 40% på alle frysevarer fra Findus!! Har kjøpt masse torsk, laks, ørret, kamskjell og scampi

Men du, jeg lurer på en ting. Jeg sliter jo med denne avhengigheten min.... Pepsi max.....

Akkurat i dag har jeg vært flink (i forhold til normalt i hvertfall) Har drukket under 1 liter, mot normalt 2,5-3 liter...

Men uansett, til spørsmålet: Selv om søtstoffene i lightbrus ikke er bra, hadde det vært bedre om jeg gikk over til en annen type lightbrus enn Pepsi/cola/tab? Altså en som ikke er svart?

Når jeg spør om det er bedre så tenker jeg egentlig lite på at koffein ikke er bra etc, jeg tenker på vektnedgang og trigging av søthunger akkurat nå.....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat