Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-05, 15:16   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Vet ikke om jeg forsto deg rett HP, men det korrekte er: 1 pakke Splenda = samme søtemengde som 2 ts Splenda granular = samme søtningskraft som 2 ts sukker = 2 ts natreen.

Opprinnelig lagt inn av www.splenda.com

SPLENDA® Granular measures and pours like sugar
SPLENDA® No Calorie Sweetener is now available at your favorite store in two forms -- granular, which measures and pours like sugar, and packets, which you can use with your favorite beverages or fruit.

Slik jeg har forstått der er pakkene ikke "granular", dvs. de er ikke tilsatt det samme hjelpestoffet som granular-typen. Har selve tabellen hjemme (er på jobb nå), skal scanne den og legge den inn her !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 15-03-05 kl 15:48.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat