Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-09, 15:24   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Opprinnelig lagt inn av Finally, her.

Hei.
Jeg er helt ny her jeg regsitrerte meg nettopp og startet på Skaldeman i går! Tjoho! Da jeg søkte litt rundt her for å lese på forum under "skaldeman" så fant jeg liksom ingenting.. innleggene jeg fant var siste VELDIG langt tilbkake. Jeg må gjøre noe feil her tror jeg.
Hvordan finner jeg enkelt frem til folket som går på Skaldeman og er inne her å skriver?

Hjeelpe dumme meg!

Dessverre har mange som fulge Skaldemann forsvunnet fra forumet.
Skaldemann selv er heller ikke innom så ofte. Han har det rett og slett for travelt til å følge opp.

Det er ikke noen nyere tråder enn de som ligger under Skaldeman delen av forumet...

Men om du får opp veldig lite kan det være at du har satt instillingene dine med begreset dato

På Brukers kontrollpanel velger du - Endre valg - Trådvisningsvalg - Alle tråder. Husk å bekrefte nederst