Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-09, 20:07   #14
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Vekta stopper etter 2 uker

Jeg går heller ikke ned så mye til tross for at jeg følger kuren til punkt og prikke, og når jeg syns litt synd på meg selv og syns det er urettferdig - så leser jeg litt her inne. Og finner trøst i bl.a. BiB sitt innlegg i en annen tråd:

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg starta 1. november 2006. Dessuten hadde jeg et platå på 8 uker der nåla ikke beveget seg nedover. Så i sum har jeg gått ned 32 kg, noe i rykk og napp, men nedover og det uten å lide det minste: God og nok mat hver dag!! I tillegg (mest det, når alt kommer til alt) en mye bedre helse og økt livskvalitet.

Tenk - denne damen har gått ned 32 kilo - og hadde et stans/platå på 8 uker!! Men holdt ut!!
Så jeg gir meg ikke - og det må ikke du heller
Lykke til!

Sist redigert av LilleM0r : 20-01-09 kl 20:39.
LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat