Sv: 6 dager på kur og vil bare gråte
Kjenner meg sååå igjen i det du sier! Disse siste 2 dagene sliter jeg max for å få i meg mat! Spyr av tanken på egg i alle mulige varianter, jeg kjenner jeg blir uggen ved tanken på rømme og fløte, jeg som har vært kjempeglad i salat i alle år, klarer ikke en liten tygge...brokkoli, blomkål, paprika osv... BLÆH!!!
Disse siste dagene har jeg kun klart å få i meg to bittesmå måltider per dag. Vet det er for lite men tenker at dette er bare en periode og at appetitten kommer seg nok etterhvert.
Ellers går jeg rundt å føler meg uggen, er max trett hele tiden og av og til hodepine...føler jeg har minimalt med energi! Men vet du va? Jeg gir meg neimen ikke så lett! Gir dette i allefall et par ukers sjanse til for å se om ting bedrer seg! Jeg har tross alt gått ned 2,4 kilo på første uka og det er jo en kjempe motivasjon i seg selv!
Stå på og ikke gi opp enda! Pøs på med drikke! Klarer du ikke vann, prøv med feks farris med feks lime...det er, synes jeg, mye friskere enn vann. Hjelper på både tretthet og hodepine med mye frisk drikke!
Klarer man seg gjennom de første 14 dagene, tror jeg vi er kommet over den værste kneika!
Stor-ikke-gi-opp-klem-til-deg! 
|