Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-09, 23:32   #1
Lil@
Medlem

Lil@ sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 42
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Litt mer happy, eller?

Joda jeg er det.. jeg inne på rett kjør igjen, og glad for det.
Buksen min er løsere enn den har vært noen gang (ganske ny ) og jeg vet jeg har gått ned.

Problemet er at jeg ikke klarer være fornøyd..
Samme hvor mye jeg går ned på noen dager, så er det ikke nok..
Jeg vil ha mer, mer mer og enda mer..
Og jeg vet det er UMULIG.. det lar seg jo ikke gjøre!
Men enda så vil jeg ha mer!!

Jeg har nå tapt over 2 kg på bare noen dager, men klarer jeg være lykkelig over det og tenke at jeg er flink?
Nop, i stedet tenker jeg.. hadde du gjort sånn og sånn, så hadde det sikkert være 3 kg.. kanskje 4 kg.. det er HELT idiotisk..
Jeg vil jo bare ned!!
Jeg vil ikke våkne i morgen å være tynn.. jeg vil jobbe meg gjennom denne prosessen, bli kjent med meg selv og finne ut hva jeg trives med.
Jeg vil finne en vekt som gjør at jeg føler meg mer tilfreds og lykkelig enn det jeg gjør nå.

Enda så stresser jeg, og vil så gjerne bare raaaase ned.. jeg klarer ikke sette pris på det jeg får til, og forventer bare mer.

Jeg vet at det er grunnen til at jeg sprekker og.. for jeg mister troen på meg selv om jeg ikke går ned en uke..

Noen som kjenner seg igjen, og som har noen råd om hvordan man skal forholde seg til dette?

Jeg vil virkelig IKKE sprekke igjen, jeg vil så gjerne være tynnere i sommer og kunne bade, nyte livet, gå i shorts og bh... Føle meg FIN!! (det skal ikke så veldig mange kg til før jeg føler meg finere og faktisk KAN gjøre sånt.. 12 kanskje? )