Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 11:19   #47
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter sånn!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Denne trådenbefinner seg under Ketolysekur delen av forumet.
Her gor vi råd til de som følger Ketolysekuren og hva som anbefales i følge Dr. Torkil Andersens bok.

På Ketogen diett som f.eks. Ketolyse eller Atkins trenger en MER vann enn normalt. Dette fordi man er i ketose og ketosen i seg selv er vanndrivende.

Man bør drikke 2,5 - 3 liter vann MINST pr dag om man er i ketose.

Damen det refereres til i linken gikk på en lavkalori pulver/mat diett lignende Easy Life (den heter Lighter Life så vidt jeg vet) og drakk 2-3 liter flasker med vann i løpet av en time. Det er ikke normalt i det hele tatt og absolutt ikke anbefalt å drikke hele dagsrasjonen med vann i løpet av en time.

Det blir helt feil å sammenligne denne dietten/eksessive vanndrikkingen med det som anbefales på en ketogen diett.

Du bør kanskje lese hva jeg skrev?

"Uten sammenligning forøvrig"

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat