Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-04, 14:39   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Nille, jeg Skjønner ikke helt poenget med å kutte ned på Levaxin, har ingen bivirkninger så vidt jeg vet.

Jeg ville slutte fordi jeg fikk en "reaksjon" - sannsynligvis på grunn av de vanndrivende jeg er avhenging av. I følge spesialisten var det kombinasjonen av Levaxsin og Moduretic (møt ødem) som gjorde meg overfølsom. Jeg hadde valget å kutte ut vanndrivende,- eller Levaxin. Jeg sluttet med vanndrivende, det gikk IKKE bra, jeg sluttet med Levaxin og det funket sånn passe, iallefall myd bedre enn å slutte med vanndrivende. Siden symptomene ga seg etter jeg kuttet de ut, mente legen jeg kunne være overfølsom for leveotyroksin (som er i Levaxin) og/eller hvordan det fungerer med stoffene som finnes i Moduretic.

Det blir uansett en prøv og feil situasjon.