Tråd: Fråtsing
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 12:59   #6
Kristin_B
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Fråtsing

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kanskje dette er forklaringa? http://www.dinside.no/801604/kvinner-kan-ikke-styre-seg

Se der ja. Men hva gjør man med det liksom?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Det er de som sier at dette har med "spis opp maten din" kulturen fra barndommen. Det er og de som sier at flaskebarn har dette problemet mer enn de som var på selvstyrt amming.

Da jeg flyttet til USA ble dette her helt prekært til jeg lærte at det var forventet at man ba om doggybag på restaurant og spiste halvparten av retten til lunsj dagen etter... Da ble det lettere. Porsjonene var jo store nok til en middels norsk familie...

Mm... Men hvordan "lærte" du det da?

Synes det er vanskelig jeg. Jeg trenger såååå strenge regler- dvs at ketolyse..eller ketogent kosthold er midt i blinken for meg, for da KAN jeg ikke skeie ut uten at det får "store" konsekvenser.. Og da klarer jeg å holde meg på matta.. Men en gang jeg skulle prøve generell lavkarbo bare, så var det igang igjen. Har ikke SJANS til å holde meg unna søtt

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat