Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 21:44   #16
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan er det mulig å bli slank...

Voldsomt store måltider er det da ikke,men fulle av fett.
Kveldsen min idag bestod av bacon,stekt i meierismør. 4 Egg,og halv dl fløte i. Hadde i noen ringer grønn og rød paprika. Hadde purreløk på mens det stivnet og gräddost oppå der igjen. Der har du mye fett! Så noen cherrytomater og agurk ved siden av fatet.
I går lagde jeg Gerds tomatsuppe til kvelds,den holder for meg i til 4 måltider,har i ett eller to egg også til hvert måltid,den hadde jeg til middag idag sammen med brokkolibuketter og litt blomkål.
Tran tar jeg hver dag,3 ss,og er jeg usikker på om jeg har spist nok fett,tar jeg noen ss med olje. Man skal vel ha i seg 140-200 gram fett om dagen,noen til og med enda mer. Jeg har skiftet ut norwegia med gräddost,synes også den smaker så mye bedre!

Som sagt for tiden spiser jeg bare to hovedmåltider,men blir jeg sulten tar jeg fram stekepannen altså. Du må ikke ha det som mål og bare spise to måltider,men lytte til kroppen når den ber om mat. I blant kan tørste og sult forveksles,egentlig kan du bare være tørst.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat